50 FACTS ABOUT ME



1.Pierwszym a zarazem oczywistym chyba faktem jest to , że po prostu uwielbiam flamingi ( gdybym mogła to miałabym flaminga w domu 😄)

2. Następnym faktem jest to , że jestem zakochana po uszy w Stanach Zjednoczonych a szczególnie w Los Angeles .

3. Uwielbiam czekoladę - pod każdą postacią hihi .

4. Zazwyczaj jestem bardzo niecierpliwa .

5. Moją ulubioną porą roku jest zima - kocham śnieg i przedświąteczny nastrój .

6. Kolorowe skarpetki to życie ! - serio !!

7. Mam dwie ulubione youtuberki: Andziaks oraz Littlemooonster96 .

8. Swój weekendowy poranek zazwyczaj zaczynam od YouTube .

9. Bardzo lubię świeczki .

10. Panicznie boję się pająków , a jeszcze bardziej węży ! Gdy widzę węża nawet na zdjęciu od razu mam ciarki/ fuuj .

11. Jestem wielką fanką Harry'ego Potter'a .

12. Lubię sport , a zwłaszcza bieganie oraz zwykłe ćwiczenia takie wysiłkowe . 

13. Nie lubię kawy .

14. Uwielbiam poduszki, koce i inne przytulne rzeczy .

15. Nigdy nie farbowałam włosów , mam naturalny kolor .

16. Moją ulubioną aktorką jest Millie Bobby Brown z serialu Stranger Things . 

17. Moim ulubionym serialem jest Stranger 
Things .

18. Mam zielone oczy .

19. Urodziny obchodzę 3 kwietnia .

20. Kocham podróże , a wręcz jestem w małym stopniu od nich uzależniona 😄 .

21. Lubię być zorganizowana , mieć wszystko rozplanowane. Wtedy wiem , że wszystko co chcę danego dnia zrobić mi się uda .

22. Od jakiegoś czasu jestem uzależniona od muzyki .

23. Bardzo często się spóźniam. (nieważne ile razy bym coś przekładała i tak będę spóźniona hihi) .

24. Moim ulubionym sportem na w-f jest koszykówka .

25. Następnym moim uzależnieniem oraz takim trochę hobby jest oglądanie seriali. Wczuwam się w serial od samego początku i wydaje mi się jakby te wszystkie rzeczy działy się naprawdę . 

26. Bardzo lubię tańczyć .

27. Kocham śpiewać ale tylko w swoim pokoiku😄 .

28. Niestety należę do tej grupy osób, która jest bardzo nieoszczędna .

29. Bardzo lubię jeździć samochodem, a szczególnie w nocy/ to mnie relaksuje 😃 .

30. Gdybym mogła to już teraz w wieku prawie 15 lat poszłabym na prawo jazdy . 

31. Od dziecka kolekcjonuję pocztówki . 

32. Uwielbiam herbatę !

33. Jestem jedynaczką .

34. Gdybym mogła to całe życie chodziłabym tylko w dresie i luźnych t-shirt'ach .

35. Kocham zwierzęta .

36. Interesuję się modą , makijażem , podróżami oraz zdjęciami .

37. Bardzo lubię prasować .

38. Wieczorami lubię oglądać jakieś straszne filmy lub horrory , ale potem robi się troszkę nieprzyjemnie , bo boję się przejść z jednego pokoju do drugiego hihi .

39. Lubię chodzić do dentysty .

40. Kiedyś uczyłam się grać na pianinie , lecz szybko mi się to znudziło .

41. tak samo jak kocham zimę kocham lato !

42. Uwielbiam fast-food'y .

43. Wierzę w cuda .

44. Lubię czytać książki .

45. Moim zdaniem nie ma brzydkich ludzi i rzeczy. Są tylko rzeczy źle dobrane/dopasowane oraz ludzie, którzy są po prostu zaniedbani .

46. Jestem bardzo spokojną osobą lecz czasami sama siebie nie poznaję i czuję się jakbym była szalona od urodzenia .

47. Inspirują mnie białe wnętrza oraz zdjęcia , jakieś stare kafejki przy drodze .

48. Mam piegi .

49. Mam psa rasy yorkshireterrier i wabi się Nutka .

50. Gdy miałam 10 lat ściany mojego pokoju były obklejone plakatami Justina Biebera. Po prostu miałam o b s e s j e na jego punkcie ( i kupowałam różne dodatki , rzeczy byle był na nich Justin ) hahah . 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DZIKA KANADA ZA DARMO

NOWA ZELANDIA - U władcy pierścieni

ZIAJA - PIELĘGNACJA KROK PO KROKU